Forum
bulsara: Pre osvieženie pamäte ... dmac - tvojej | 07.04. 2011 19:06 |
... ako som v 6. povedal, tak "činím" ...
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 10:48
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 10:48
1. | bulsara | 07.04. 2011 19:08 |
Smazal bulsara
2. | bulsara | 07.04. 2011 19:09 |
Smazal bulsara
3. | Mr. Bad Guy | 07.04. 2011 20:42 |

[edit:] Viděl jsi díl Červeného Trpaslíka s názvem Bílá Díra? Myslím, že tohle období už jsme jednou zažili.
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 09:48
4. | bulsara | 08.04. 2011 06:20 |
Smazal bulsara
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 07:27
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 07:27
5. | dmac | 08.04. 2011 09:02 |
Není mi nutné osvěžovat paměť, to CD znám a jak jsem už psal párkrát dříve, vím dost dobře, že jiné kapely vydávají své reedice v mnohem lepším provedení než letošní Queen. Ano, takto nějak jsem si představoval i já to, co letos od Queen zatím vyšlo a na co s nevyčerpatelnou energií nadáváš. Ale také jsem (mimo jiné) psal, že to beru už jako nezměnitelnou skutečnost, jako výsledek společného rozhodnutí gramofirmy a kapely, které má podle mne nějaký význam a stojí za tím jistá marketingová strategie s výhledem na minimálně 10 let. NE neschopnost, jak na rozdíl ode mne stále píšeš ty. K těm Deep Purple je na místě uvést, že takto suprově vybavené CD vyšlo sice u EMI, ale už v r. 1997. Vyšly pochopitelně i další a pokud se nepletu, za vším u DP stojí Roger Glover, který si ty výroční reedice prostě vypiplá. U Queen nikdo takový asi holt není, třeba se jim nechce nebo nemají čas. Vím dobře, že se i další desky Deep Purple (a jiných skupin 60., 70. a 80. let) dočkaly výročních edicí v podobě, nad kterou srdce fandy zaplesá jenže co dál s tím tady. Nemá cenu už ani zpětně vyhledávat názvy CD, která jsi dával za příklad, najít si léta jejich vydání, u kterého labelu se tak stalo, něco prokazovat atd. atd., protože víme oba, že to všechno bylo jindy než r. 2011. Obecně známá krize hudebního průmyslu je nejspíš důsledek toho všeho. Upřímně si nedovedu představit čísla prodeje letošních reedic, když je všichni dávno mají a bonusová EP jsou zklamáním. Každá kapela má své posluchače a její label ví nejlépe, co nabídnout. Deep Purple jsou asi vůči fandům nejštědřejší (pořád někde vidím nějaké archivní živáky a remastery), jenže se nikdy nedovíme, v jakém nákladu a kde všude po světě je to k sehnání, kolik se toho nakonec prodá atd. atd. Letošní booklety Queen jsou ubohounké, mravenčím písmem psané textíky k ničemu, fotek málo. Tímto ediční plán Queen u labelu Universal/Island ale určitě nekončí. Když zemřel FM, dovedu si představit, že o té skupině nechtěli BM ani RT léta ani slyšet. Největší zájem fandů byl ale právě v 90. letech, i proto bylo album Made in Heaven takovým hitem. Od té doby pozornost veřejnosti z pochopitelných důvodů pohasla, k tomu přišly nové technologie, trendy, styly atd. atd. dokonce další století.
P.S. Poznámku 4 vymaž, pls.
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 09:44
P.S. Poznámku 4 vymaž, pls.
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 09:44
6. | bulsara | 08.04. 2011 10:45 |
Smazal bulsara
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 17:58
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 17:58
7. | Ptr | 08.04. 2011 18:36 |
Bulsaro jsi nenapravitelnej, to svý mlčení nikdy moc dlouho nedokážeš vydržet :D
Každopádně - ono opravdu nezáleží na vydavateli a dokladem toho je poslední "Deluxe" remaster v sabbatovský sérii (Dehumanizer). Zatímco předchozí 2CDčkový deluxe verze vyšly na Universalu (někdy ještě s "pomocí" Sanctuary), pak ta poslední letošní vyšla na EMI - a úplně v identický podobě jako ty předchozí.
V každém případě Bulsara pořád zapomíná na jeden zásadní háček u těch remasterů DP... Totiž, jak ty remastery vlastně v případě DP "vznikaj" (tento rok např. mimochodem vyjde boxset k výročí Made In Japan s kompletní trojicí koncertů v Japonsku v novém mixu (zřejmě 6CD + DVD s dokumentem) - na popud DPAS - viz dále). Ono je to celý tak nějak "opačně", než jak to aspoň teda já chápu u Queen.
Respektive, zatímco u Queen se nic nevydá, dokud to Queen (respektive ti lidé co určují obsah "bonus EP") sami nechtěj, u DP je to přesně naopak - tam DPAS (což je fanklub, kterej má přístup k archivům) navrhuje věci k vydání, které Thames Talent (= ve zkratce DP) poté navrhuje vydavateli - a tím je buď EMI, BMG a nebo vlastní párplovská značka PurpleRecords. :) Obsah VŠECH remasterů DP je s DPAS v podstatě konzultován... Role Rogera Glovera, nebo Glenna Hughese je nakonec důležitá v tom, že celé projekty zaštítí, zkontroluje a případně přidá vlastní remixovaný verze skladeb - pokud o ně DPAS stojí. Stručně řečeno jde o to, že DP k sobě pustili fanoušky natolik blízko, že mají rozhodovací pravomoci o tom, co vydat a kdy... :) Ostatně, proto se taky stalo, že na krátko vyšel koncert, kterej pak musel vydavatel (BMG) stahovat, protože si to pan Gillan přál, aby se to k lidem radši nedostalo.
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 19:35
Každopádně - ono opravdu nezáleží na vydavateli a dokladem toho je poslední "Deluxe" remaster v sabbatovský sérii (Dehumanizer). Zatímco předchozí 2CDčkový deluxe verze vyšly na Universalu (někdy ještě s "pomocí" Sanctuary), pak ta poslední letošní vyšla na EMI - a úplně v identický podobě jako ty předchozí.
V každém případě Bulsara pořád zapomíná na jeden zásadní háček u těch remasterů DP... Totiž, jak ty remastery vlastně v případě DP "vznikaj" (tento rok např. mimochodem vyjde boxset k výročí Made In Japan s kompletní trojicí koncertů v Japonsku v novém mixu (zřejmě 6CD + DVD s dokumentem) - na popud DPAS - viz dále). Ono je to celý tak nějak "opačně", než jak to aspoň teda já chápu u Queen.
Respektive, zatímco u Queen se nic nevydá, dokud to Queen (respektive ti lidé co určují obsah "bonus EP") sami nechtěj, u DP je to přesně naopak - tam DPAS (což je fanklub, kterej má přístup k archivům) navrhuje věci k vydání, které Thames Talent (= ve zkratce DP) poté navrhuje vydavateli - a tím je buď EMI, BMG a nebo vlastní párplovská značka PurpleRecords. :) Obsah VŠECH remasterů DP je s DPAS v podstatě konzultován... Role Rogera Glovera, nebo Glenna Hughese je nakonec důležitá v tom, že celé projekty zaštítí, zkontroluje a případně přidá vlastní remixovaný verze skladeb - pokud o ně DPAS stojí. Stručně řečeno jde o to, že DP k sobě pustili fanoušky natolik blízko, že mají rozhodovací pravomoci o tom, co vydat a kdy... :) Ostatně, proto se taky stalo, že na krátko vyšel koncert, kterej pak musel vydavatel (BMG) stahovat, protože si to pan Gillan přál, aby se to k lidem radši nedostalo.
Příspěvek naposledy editován 08.04. 2011 19:35
8. | bulsara | 08.04. 2011 20:23 |
Smazal bulsara
9. | bulsara | 15.04. 2011 07:29 |
Smazal bulsara
Příspěvek naposledy editován 15.04. 2011 07:41
Příspěvek naposledy editován 15.04. 2011 07:41
10. | bulsara | 15.04. 2011 07:31 |
Smazal bulsara
11. | bulsara | 15.04. 2011 07:32 |
Smazal bulsara
12. | bulsara | 15.04. 2011 07:33 |
Smazal bulsara
13. | bulsara | 15.04. 2011 07:33 |
Smazal bulsara
14. | bulsara | 15.04. 2011 07:35 |
Smazal bulsara
15. | bulsara | 15.04. 2011 07:36 |
Smazal bulsara
16. | bulsara | 15.04. 2011 07:37 |
Smazal bulsara
17. | bulsara | 15.04. 2011 07:37 |
Smazal bulsara
18. | bulsara | 15.04. 2011 07:38 |
Smazal bulsara
19. | bulsara | 15.04. 2011 07:48 |
Smazal bulsara
stránky 1