Fanoušci o deskách
The Works (98)
Nejlepší skladba | Nejslabší skladba |
![]() | ![]() |
13.07.2017 15:23 | Ondra K. [89.102.104.x] |
. | |
![]() ![]() |
27.10.2016 14:24 | Barca [109.81.192.x] |
![]() |
30.06.2012 08:59 | Tnt [83.240.6.x] |
Radio Ga Ga - 9 Tear It Up - 8 It's A Hard Life - 10 Man On The Prowl - 9 Machines - 10 I Want To Break Free - 7 Keep Passing The Open Windows - 10 Hammer To Fall - 8 Is This The World We Created - 9 | |
![]() ![]() |
26.05.2011 22:46 | Leon66 [78.108.156.x] |
Nemohu hodnotit příliš objektivně,k této desce mám totiž velmi nostalgický vztah,byla moje první,a pak ty důvody,proč jsem si ji koupil...zkrátka je to moje best album. | |
![]() ![]() |
05.02.2011 02:26 | Xylofon [89.248.248.x] |
Rock neměl zkrátka v 80.letech na růžích ustláno a "Královně" se do metallu evidentně dvakrát nechtělo. Brian May chtěl podržet rockový zvuk nových nahrávek, Roger a Freddie (vzhledem k jejich sólovým počinům) odbočovali čím dál více k popu a discu, ale rock tak úplně neopustili. Výsledkem je deska The Works. Jak jsem měl na Queen v 70.letech rád rozmanitost jejich tvorby, zde mi přijde spíš na škodu. Pokud by se na desce objevily i další skladby typu Tear It Up, Machines, Hammer To Fall, bylo by to na jedničku. Ale monotematická alba neměli Queen v oblibě. Mohlo jít o vydařené rockové album na téma "stroje", jenže kdyby... Koncepce možná taková původně byla, ale Freddieho příspěvky mi tu přijdou jako pěst na oko. Freddie si chtěl znovu vyzkoušet rokenrol na způsob Crazy Little Thing... a přišel jen s chabou napodobeninou Man On The Prowl. Jeho balada Keep The Passing Open Windows nevybočuje z průměru jeho sólových skladeb pro debut Mr.Bad Guy. Naopak It´s A Hard Life je nesmírně silnou baladou. O dost lépe si tu ale vedou příspěvky Briana a Rogera (škoda, že si nechal skladbu Man On Fire pro svou sólovou dráhu, na Works by zapadla úžasně). John přišel s peckou I Want To Break Free, která je dnes i díky svému videu naprosto legendární. Nevyčítal bych "Královským hochům" čím dál větší příklon k popu a mainstreamu, naopak bych jim vytkl opatrnost a sázku na jistotu, která jak z Works, tak i z Hot Space buší na sto honů. | |
![]() ![]() |
17.09.2009 16:55 | Lada 11 [82.150.166.x] |
Tohle album miluju, začínající puberta a tak se mi hodně zařízlo do paměti. | |
![]() ![]() |
08.08.2009 11:27 | Simaaa [89.248.248.x] |
V roce 1984 prisli Queen s novou deskou The Works, ktera obsahuje hned tri megahity. Popove Radio Ga Ga a I Want To Break Free a rockovou Brianovu skladbu Hammer To Fall. Dodnes je Queen hraji na koncertech a jedna se zrejme o jedny z jejich nejhranejsich pisni ( s nimi pak i Bohemian Rhapsody, We Will Rock You nebo We Are The Champions ). Vyjimecna je Freddieho balada It´s A Hard Life s ponekud vystrednim klipem. Na koncertech take dobre fungovala rockova odpychovka Tear It Up nebo jemna a citliva akusticka Is This The World We Created. Zbyle tri skladby nejsou nicim vyjimecne, Man On The Prowl je sice slusny rokenrol, ale nijak vynalezavy. Keep Passing The Open Windows je na Freddieho standard prumerna vec. Jako nejslabsi clanek retezu bych videl pisen Machines. Komu se libi, doporucuji jeji instrumentalni mix, ktery byl obohacen o nove momenty. The Works je lepsi nez predchozi Hot Space, ale valcuje ho A Kind Of Magic spolu s The Miracle. | |
![]() ![]() |
14.10.2008 20:47 | Johny ZamaR |
Asi vrchol "rockové" éry Queen... Ale parádní! | |
![]() ![]() |
03.05.2008 22:47 | Fernando |
Podle me jedno z nejlepsich alb queen je na nem spousta hitu procitena It's a Hard Life skvela spoluprace Briana a Freddieho pri Is this the world we created fantasticke Radio gaga,Johonova hitovka I want to break free,rockovy narez pri Hammer to Fall a tak bych mohl pokracovat zkratka a dobre je tady toto album hodne vyrovnane | |
![]() |
15.04.2008 20:32 | Dejv |
Radio Ga Ga!!! ole | |
![]() ![]() |
17.01.2008 22:29 | Petr Vohralik |
Radio Ga Ga a I Want To Break Free jsou lepší na živo než na albu. | |
![]() ![]() |
17.01.2008 22:29 | Petr Vohralik |
Radio Ga Ga a I Want To Break Free jsou lepší na živo než na albu. | |
![]() ![]() |
17.01.2008 20:36 | MICHELLE TAYLOR |
Radio Gaga je fakt dobrá,hlavně koncertová verze,oproti ostatním písničkám z alba je Man on the prowl docela dost slabá. | |
![]() ![]() |
16.01.2008 17:27 | Kane |
Po špatně přijatém albu Hot Space a krátké pauze návrat na výsluní.Působivá a hitová deska, která se dobře poslouchá. Obrovský hit Radio Ga Ga je jednou z nejlepších skladeb osmdesátých let.Že jsou některé písně popové a ovlivněné dobou je spíše pochvalou, ne kritikou, neboť udělat kvalitní popovou písničku je vážně kumšt a Queenům se to povedlo.A nejenom v Radiu Ga Ga, ale i v I want to breakfree.Za píseň, která byla nedoceněna a má přitom obrovský potenciál považuji Machines (Back to humans). Typickou Queenovskou produkcí je Keep passing the open windows.Hammer to fall a Tear it up dokazují, že Queen stále byli rockeři. Nádherná balada Is this the world created? desku uzavírá a doslovně korunuje dobré dílo. | |
![]() |
02.12.2007 11:53 | Mrs.Mercury |
Vynikající album. Tady prostě nejhorší písničku ani nejde najít. Jsou tam takové pecky, jako I Want to Break Free, Radio Ga Ga, It´s A Hard Life nebo Hammer To Fall a další. Prostě jedno z nej alb Queen, lepší deska je snad už jen The Miracle. | |
![]() |
09.10.2007 19:46 | El Shafo |
Toto album nemam moc rad, ale sou tam dodry skladby jako Is This The World We Created...? nebo Hammer To Fall, ovsem pisnicky jako Ga Ga to je fakt vrazda. | |
![]() ![]() |
18.08.2007 18:10 | Slababa |
Po Hot Space určitě zlepšení, ale nějaký mega dílo to taky neni. Hlavně ten Mercuryho zpěv mi přijde (na Queen) dost obyčejnej, žádný obrovský výkony. No kdyby takhle zpíval každej že jo, ale přece jen předchozí i následující alba jsou o něčem jiným. Snad jen Machines má (co se zpěvu týká) pořádný grády. A ITTWWC, taková zvláštní nálada. Poprvý nevim jakou nejslabší skladbu. Nejlepší je jasně ITTWWC, nejslabší asi Man On The Prowl (váhám mezi MOTP a KPTOW). No je to skvělej rock'n'růlek, nevim... Radio Ga Ga - 9 Tear It Up - 8 It's A Hard Life - 9 Man On The Prowl - 7 Machines - 8 I Want To Break Free - 8 Keep Passing The Open Windows - 7 Hammer To Fall - 8 Is This The World We Created - 10 | |
![]() ![]() |
03.07.2007 15:20 | Michal |
nemám rád pop proto moje hodnocení není valné | |
![]() ![]() |
28.04.2007 21:19 | Tomáš |
U tohoto alba je mnoho dobrých skladeb, ze kterých by se dala vybrat ta nejlepší. Na tomto albu je několik písní, které se tak dobře vrývají do paměti a též jsou to dosti komerční skladby, které vydělali mnoho peněz. | |
![]() ![]() |
30.03.2007 16:04 | Vít Vrubel |
jmjk | |
![]() |
22.03.2007 22:23 | Jirka13 |
Radio GaGa je taky skvělá ale z těch rádií už moc ohraná. | |
![]() ![]() |
17.03.2007 10:56 | Ondřej Horák |
Radio Ga Ga - 9 Tear It Up - 10 It's A Hard Life - 8 Man On The Prowl - 9 Machines - 7 I Want To Break Free - 8 Keep Passing The Open Windows - 7 Hammer To Fall - 5 Is This The World We Created - 10 | |
![]() ![]() |
14.03.2007 14:47 | Liar |
Nejhorší písničku vybrat nejde,protože i neoblíbená Machines není zas tak špatná a zbytek mám moc rád. | |
![]() |
08.03.2007 20:43 | Vašo |
Album má skvelé pesničky, ale ako celok zaostáva | |
![]() ![]() |
27.02.2007 22:40 | Oncek |
good | |
![]() ![]() |
05.01.2007 17:59 | Škorpi |
Ten obal je dost dobrej. | |
![]() |
04.12.2006 17:02 | Thomas Apollo Barcas |
Jeden z najslabších albumov, ale aj tak je perfektný. Dodnes neviem, čo tí štyria chceli povedať hudbou piesne Machines. | |
![]() ![]() |
04.12.2006 16:10 | Sharque |
Co já bych toho tady dala na 1.místo!?.Docela dobrá deska,líbí se mi | |
![]() |
13.10.2006 21:49 | Ilec@seznam.cz |
ilec@seznam.cz | |
![]() ![]() |
17.08.2006 01:57 | Scary |
vyborne album, navratu Queenu ve skvele forme. Skoda ze je zase tak kratke...pisnicka There Must Be More To Life Than This ( o jejimz zarazeni se tusim uvazovalo ) by se sem urco vesla. Anebo aspon I Go Crazy. I Want To Break Free a Radio Ga Ga, kdo by neznal, no comment. Jedine slabsi misto vidim v pisnicce Machines. Hodne dobra je Tear It Up. | |
![]() ![]() |
03.08.2006 16:01 | Hakki |
Silne popovo orientovany album s dvoma obrovskymi hitmi svojej dekady, bohuzial sa na Works nevoslo viac ako 9 songov (...???) a celkovo v porovnani s ostatnymi doskami za moc nestoji... | |
![]() ![]() |
17.07.2006 11:58 | Pavel Malý |
Něco neuvěřitelného - Radio Ga Ga je prostě skvělá, ale Is This The World We Created je lepší. | |
![]() ![]() |
21.06.2006 21:14 | Janek |
Prostě HAMMER TO FALL!!!! Písnička přímo nabitá energií! | |
![]() ![]() |
18.06.2006 01:50 | Pavel |
je to pěkná skladba ale tomuto albu nemam co vytknout prostě skvělý celý album Radio ga ga, I want to break free, it's a hard life to jsou prostě hitovky na který asi nikdo nikdy nezapomene ale byly suprový všechny to to album bych hodnotil za za 1!!! a bodů bych dal 10!!! | |
![]() |
06.04.2006 20:57 | Vlatko |
Velmi silny a pestry album s nadhernymi baladami It's A Hard Life a Is This The World. Urcite je zvukovo viac popovo zamerany ale vzhladom na rok vydania je fakt spicka. | |
![]() ![]() |
01.04.2006 15:33 | Brian |
| |
![]() ![]() |
16.03.2006 17:53 | Matt |
Po Hot Space uřčitě zlepšení.Album se veze na popové vlně 80. let, ale i tak je tady pár náznaků starých dobrých Queen. | |
![]() ![]() |
12.03.2006 09:56 | Jarin |
Vydařené album s chytlavými melodiemi | |
![]() ![]() |
11.03.2006 10:15 | Markus |
tohle bylo jedno z nejlepšich alb, na 2. místě by bylo Radio GA GA | |
![]() ![]() |
06.02.2006 19:06 | Ondřej Horák |
Velmi povedené album s nádhernými skladbami typu Radio Ga Ga | |
![]() ![]() |
27.01.2006 17:58 | Somebodytolove |
![]() ![]() |
24.01.2006 21:19 | Ondřej Horák |
![]() ![]() |
13.05.2005 08:27 | Fot. Fighter |
Všech 9 je naprosto bezvadnejch!!!!!!! | |
![]() ![]() |
11.05.2005 21:28 | Davey |
VElmi vydařený comeback po dvou rocích čekání. Skupina Queen tímto albem dala jasně najevo, že je bezpochyby nejlepší kapelou své doby. Písně jako Radio gaga, It's A hard life, Hammer to fall, I want to break free, Is this the world we created?nebo Machines jsou vskutku velmi povedenými songy, z nichž se každé podepsalo na výtečném úspěchu celého alba. Jedinou malou nevýhodou zůstává to, že je album podle mě trochu krátké. Jinak se jedná ho opravdu zdařilé album (kterých skupina Queen vydala beztak mnoho, ne-li všechny). | |
![]() |
10.05.2005 08:15 | Sarah |
Hammer To Fall jednoznačně vede, ale hned za nim je I Want To Break Free | |
![]() |
06.05.2005 22:28 | Flappie |
Zas jedno album nabytý peckama-a myslim, že vůbec nejnabytější! Vzkutku geniální záležitost a radio Ga Ga mi přijde prostě nadčasový | |
![]() |
22.04.2005 13:10 | Mr. Bad Guy |
Není zde nejhorší skladby, protože tato deska, ač má jen deset písní je naprosto dokonalá! | |
![]() |
21.04.2005 09:40 | Spider(cz) |
Já si nemůžu pomoct. Rádio prostě miluju. A ten klip je taky vážně super. Jinak ostatní písničky také nevybočují z řady. Super album, super 80. léta. | |
![]() |
12.04.2005 16:53 | Koliha |
Nesnasim Radio Gaga ackoli je lepsi nez pisnicky jinych skupin a byla to prvni queenacka kterou sem slysel(bylo mi 4roky)a ot te doby sem věrny. | |
![]() ![]() |
08.01.2005 17:17 | Áfa |
tohle album se povedlo tak napůl. | |
![]() ![]() |
27.11.2004 00:14 | Jan Šimek |
Myslim, ze tady se prave fandove Queen rozchazeji. Ja jsem z tech, co maji radsi ten prelom 70. a 80. let az do 90. let vcetne alba Innuendo. Jsou tu vsak ti, co maji radi jen queenovske pocatky a podobne veci jako The Works se jim uz nelibi. No, zazlivat jim to nemuzeme... mozna jim ty pisnicky prijdou moc hitovy narozdil od Queen II. | |
27.11.2004 00:11 | Jan Šimek |
Vytecne album. Zase ale jen trosku kratke. Myslim, ze kdyby tu Queeni nechali skladbu There Must Be More To Life Than This, profil by si jen vylepsili. Balada World We Created je uzasna - nevim, jestli nekdo z vas slysel cover verzi Petra Kotvalda - je to hnus, ale original je super. Po Love Of My Life jedna z nejhezcich balad. Machines neni vylozene nejhorsi skladba, neco jsem ale oznacit musel =) Zajimava je i Keep passing open the windows. Man on the prowl neni spatna, moc se sem ale nehodi. Je to spis takove vesele spestreni. Celkove pohoda. | |
![]() ![]() |
22.09.2004 06:42 | Igor Varadi |
Jako nejlepší kladbu bych zařadil i Machines, ale můž jen jednu, že :-) | |
![]() ![]() |
19.09.2004 14:23 | Oťas |
Všechny jsou v pohodě | |
![]() ![]() |
07.09.2004 10:35 | Pabloz |
Toto album je podle mě klasické album od Queen.Je tam všecko. Prostě paráda i když mají i lepší alba třeba The Miracle. | |
![]() ![]() |
06.09.2004 13:44 | Bulsara |
Po predošlom kontroverznom albume Hot Space a dlhom tichu roku 1983 sa koncom zimy 1984 začala rádiom šíriť Radio GaGa.....- nastali dni naplnené ironickými poznámkami a hádkami s kámošmi na intráku, -„ Queen sa zbláznili a dali sa na disco...chacha...“, „Queen zabudli na rock“, „Queen totálne podľahli elektronickému zvuku“, „Queen predali duše komercii“, „Roger zabudol na klasické bicie“..... – nasledovali moje úporné obhajoby, i keď moje argumenty proti sa zdali byť v tom čase postavené na vode... obzvlášť keď po GaGa nasledovala IWTBF.... Skutočne s obavami som si v lete 1984 išiel vypočuť celý album... To bola úľava, keď len čo stíchla GaGa nastúpili gitarové rify Tear It Up... a po už známej z vysielania ČST – Zlatá ruža z Montreux - It´s A Hard Life, o chvíľu Machines a pred koncom Hammer To Fall.... to boli krásne pocity zadostiučenia........ Pamätám sa na vtedajší reklamný výrok Rogera, že je to ich doposiaľ najlepší album ... no kecal, ale v kontexte mojich predošlých obáv som bol The Works nadšený...a vzápätí ho kúpil na čiernej burze (made in Holland) za ťažké peniaze... a po prehratí doma hneď na to, zúfalý z toho praskotu, čo liezol z prenosky (a vizuálne bolo pri tom všetko o.k.).....predal ďalej..... Moje hodnotenie za tie roky sa ustálilo nasledovne (body/skladby): 9,4,10,2,7,3,7,6,9. Musím uznať, že tento album mal asi najkvalitnejší zvuk (tesne pred The Game) z dovtedy vydaných albumov Queen..... a veľmi ma potešila I Go Crazy na US CD...určite lepšia než TIU – škoda, že zostala len béčkom na singli. | |
![]() ![]() |
05.09.2004 11:18 | Krizo |
Najlepsi je aj tak uvod s IHL.Taky maly vpad do opery.... | |
![]() ![]() |
02.09.2004 17:03 | Ungadunga |
Není to špatné album, ale bohužel je příliš měkké a rychle se oposlouchá, což se u nejlepších alb nestává.Jako nejhorší skladbu dávám IWTBF, i když naživo docela ujde.Mrzí mě, že hodně lidí zná Queen jen kvůli IWTBF nebo Radio GaGa... | |
![]() ![]() |
06.08.2004 09:32 | Johnny |
albom kak albom.(odna Hammer to fall chego stoit!) | |
![]() |
19.07.2004 18:26 | Bubu |
Ani nevim, co mám k tomuhle albu psát. Je strašný, ale zárověň plný nápadů - jen je trošku jinak zpracovat. Ještě, že je tady Hammer To Fall, Hard Life a Radio Gaga, jinak by to byl opravdu odpad. (prosím, nekamenujte) | |
![]() ![]() |
11.07.2004 13:52 | Pavelrokyta |
Nechápu jak někdo může odsuzovat RGG. Je to vynikající skladby a z muzikantskýho hlediska i velice složitá. To že v ní nejsou burácející kitarové riffy (i když v refrénu kytara skutečně je) mě právě u téhle skladby vůbec neschází. Ono se to tak bohužel někdy stává, že když se z geníální písně stane obrovskej hit, potom se jí fjnšmekři vyhýbaj obrovským obloukem což je právě u téhle písně obrovská škoda. Na druhou stranu dávám IWTBF a to proto, že poprvé sem ji slyšel na GH2 a ta zkrácená verze mě totálně zklamala. | |
![]() ![]() |
06.07.2004 15:11 | Love.profick |
Typicky album Queen no proste super.... | |
![]() |
31.05.2004 00:44 | Jan Novák |
Moje oblíbené album. Jedna věc lepší než druhá: Radio GaGa, Machines, Man On The Prowl, Keep Passing... | |
![]() |
28.05.2004 15:17 | Kkuba |
Nejhorší album Queen, pop osmdesátých let, jedna písnička horší než druhá: Radio GaGa, Machines, Man On The Prowl, Keep Passing..., kdo by si to po prvních třech albech pomyslel... | |
![]() |
24.05.2004 07:44 | Leroy Brown |
Hodně dobrá věc... | |
![]() |
29.04.2004 14:36 | Trevis |
Chtěl bych jenom říct Pavlovi,Domče a podobně "chytrým" ať si nejdřív pročistí hlavu a daj si do pořádku věci co je se... a pak ať hodnotí OBJEKTIVNĚ něco tak fantastického jako je album WORKS. Anebo-jestli se snažíte být zajímavý tak sem se to ale FAKT nehodí.Chápete ? Urážka superdíla,zbytečná degradace génia QUEEN ! | |
|
21.04.2004 21:17 | Likebrian |
Tear It Up-výborná věc,která dokáže(aspoň mě) zvednout ze židle | |
![]() ![]() |
04.03.2004 23:40 | Tom |
proste skvelo skomponovana piesen s perfektnou dynamikou a samozrejme vyborne vokalne zvladnuta | |
![]() ![]() |
10.02.2004 12:24 | Ondra |
Dobrý popový přechod, do kterého se koncepčně Hammer To Fall nehodí, jinak je to solidní skladba. Osobně na mě působí i zvuk vinylu, na kterém si to pouštím. Atmosféru umí navodit parádně | |
![]() ![]() |
06.02.2004 08:32 | Petr |
MOTP je naprosto jedinečná.Kromě Machines nemusím ani Radio GaGa.. | |
![]() ![]() |
26.01.2004 13:30 | Julie |
Keep passing the open windows- to je dost dobrej název, mohli to jednoduše nazvat Don´t try a suicide 2 :) Prý je to název (KPTOW)z Irvingovy knihy o nějakým hotelu, nevím, mám to doma. Je to ale o bláznech :) Třeba je to něco jako Přelet nad kukaččím hnízdem, Johnova oblíbená movie... ? Ale Tear it up je naprosto skvělá. Hlavně na koncertech to muselo mít svoje silný kouzlo... | |
![]() ![]() |
20.01.2004 23:59 | Venda |
klidně bych ale dal jako nejlepší Hammer to fall, nebo Hard life.U ITTWWC je zvláštní kombinace autorů-Brian a Freddie- neobvyklá dvojice. v Hard life se mi líbí lehkost skladby hlavně část za kytarovým solem je dobrá. a Radio GaGa je hodně dobré. | |
![]() |
15.01.2004 16:23 | Martin |
Kdyby vás to někoho zajímalo, tak je rozdíl mezi Martinem a Martinem , poněvadž jsme dva, takže mě se Works líbí. | |
18.12.2003 16:41 | Hangman |
No...při vší úctě,není to zrovna nejlepší album,co Queen udělali.I přesto se většina skladeb celkem povedla,i když pop moc nemusím.Taková Machines je určitě inteligentní spojení rocku a syntezátoru.I Want To Break Free,Tear It Up a It's A Hard Life,ty mám taky moc rád.Ale největším skvostem je nádherná balada Is This The World We Created,která bude mít v mém queenovském srdci místo..! | |
![]() |
06.12.2003 12:29 | Pavel Z Cl |
Tolik komerce na jedné desce se sejde málokdy. Ne tuto desku fakt nemusím. Je to na mě moc disko. Bohužel současná rádia si právě z této desky stále vybírají skladby. (Radio Ga-Ga, I Want to break free) A to mi tento počin jinak skvělých QUEEN ještě víc oškliví. | |
![]() ![]() |
25.11.2003 21:50 | Martin |
Ani nevim co proti týhle desce mám. Prostě se mi nelíbí. Jasně, Is This The World We Created nebo Tear It Up jsou hodně dobrý, ale věci jako Man On The Prowl nebo Machines se mi myslím nezalíbí nikdy. Můuj názor je určitě taky ovlivněn tím, že je to LP, ze kterého jsou 4 z 9 skladeb na GH2 a tudíž jsou (aspoň mnou) už hodně oposlouchané. | |
![]() ![]() |
18.11.2003 18:28 | Foggy |
nářez | |
![]() |
12.11.2003 15:41 | Titan |
Na nejlepsi skladbu je tady hodne kandidatu. | |
![]() ![]() |
11.11.2003 20:25 | Scaramouch |
Skvela deska z bajecnych 80 let. | |
![]() |
07.11.2003 12:39 | Franta |
Nádherná deska.Kdo ji neocení, tak asi vůbec nemá vkus a cit pro dokonalou hudbu.Radio je prostě nesmrtelný hit, bude bavit vždy a všude.Rogerova nejlepší práce vůbec.Tear it up má skvělej nápad v tom refrénu.Hard life má taky nápad v refrénu a báječnou mezihru.Prowl je paráda ! Jako u Crazy little... to má elvisovskej šmrnc ( FM byl však o 100 procent lepší !!! ) Člověk vstřebá i ty mašiny.IWTBF je lepší v té delší verzi z hitů II.Keep passing... je... ááách tak Freddie ! Každým coulem.Hammer je taky víc fajn na hitech II.Created je nádhera s obrovským smyslem ! A to "devestejdyyyyd !" mě fakt bere ! | |
|
07.11.2003 12:31 | Xantypák |
Je tady 9 klenotů.Mohl bych jich mít třeba 999999999999999999999999999999999999999999 :-) No to bylo blbý... | |
![]() |
25.10.2003 21:43 | Martin |
Sem chtěl ještě dodat, že Machines, ačkoliv mě dřív moc nebralo, se mi teď extrémně líbí. | |
23.10.2003 22:13 | Pedrito |
Samozrejme jsem to neopravil... | |
|
23.10.2003 22:12 | Pedrito |
Spousta velkych hitu. Ale mam z toho trochu podobne pocity jako treba z The Game. Tohle album bylo velice dobre vyuzity pro live akce a tak mu nakonec dam 9, i kdyz jsem chtel 8. | |
![]() |
05.10.2003 21:21 | Martin |
Dost dobré album po všech stránkách, IsAHL je ze zivota a to se mi líbí, poněvadž život je někdy dost těžký. | |
![]() |
05.10.2003 18:39 | Werdsay |
Zda se mi to trosku omezene do nekonecna opakovat,ze nejlepsi Queeni jsou ze 70 let.Ja tvrdim ze mezi 70 a 80 neni rozdil.Kazde album je originalni! | |
![]() |
03.10.2003 05:20 | Horvis |
HLASUJTE!!! Ahoj lidi! Chtěl bych uspořádat hitparádu skladeb a alb skupiny Queen. Byl bych rád kdyby se zapojili všichni fanoušci téhle legendární skupiny. Jestli vás také zajímá statistika oblíbenosti jednotlivých skladeb Queenů, tak neváhejte a zapojte se!!! Posílejte e-mailem vaše aktuální pořadí TOP 10 písníček Queenů a TOP 10 studiových alb (greatest hits a živáky nelze objektivně hodnotit, protože jsou skladby na nich směsicí více jednotlivých alb, a tudíž by byli v jasné výhodě - taklhle to bude zajímavější). Každou neděli naleznete aktualizováné pořadí na stránce www.sweb.cz/QUEEN2, kde fotka na titulní stránce, je fotka naši skupiny QUEEN2 když nám bylo 14 let. Zpívali sme podle Queenů z magiče a na druhý magič to nahráli. Byla to sranda a hlavně fanouškovská záležitost.Foto z roku 96. Pokud se chcete zapojit do fanklubácké hitparády tak e-maily posílejte na "r-honza@seznam.cz" Každému zůčastněnému předem děkuji. QUEEN FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
02.10.2003 01:13 | Horvis |
Sorry, tak sem se rozepsal, zrovna The works poslouchám, pro inspiraci. Až sem zapomněl na body.......tady jsou! | |
![]() ![]() |
02.10.2003 01:10 | Horvis |
RGG Jak řekl jeden můj kámoš, v téhle skladbě je slyšet že Queen už hudebně dospěli. Není to je rock-n-roll ale po všech stránkách dokonalá píseň, má zasněný hudební náboj až vizionářský, skoro až by se tam prolínalo několik rovin.TIP vyražte dveře, jdem si pro vás, jako by Queen vzkazovali všem hned uvodními takty písně. Tahle skladba byla jeden čas moji nejoblíbenější, v době když jsem poprvé slyšel Works.I když ten samý kámoš viz RGG, prý nepochopil co tímto kouskem chtěli Queen říci. IAHL tahle skladba svými tóny připomíná pohled na královské klenoty. Spousta drahého kamení v sólíčku Briana, smaragdu v bassovce Johna, Roger tvrdí diamanty přesnou hrou bících a vše je vsazeno ve zlatě Freddieho hlasu.MOTP se možná někomu nelíbí, ale podle mě je to pohodovka pro trochu toho šílení na parketu.Machines-zvozní zní, jde se do boje. Stroje -vs- my?, Úvod se mi fakt líbí. Líbí se mi jak se Freddie opře do toho It´s the machines world....., IWTB klasika, ale vůbec né oposlouchaná. A mezihra je opravdu dobré, hlavně ve video verzi.Keep passing the open windows-100% the best, má skvělý energický náboj, mystický klavír a našlaplá basovka v uvodu Roger paličkou metronomově připravuje, pak Brian vjede do kytary a společně s Frediem si jedou svoji linii, do toho ta basovka, nenechá vás v klidu ani vteřinu, tato skladba má výborný text, když se člověk do něj zaposlouchá pochopí průraznost a naléhavost melodie , skrývá obrovskou energii, skladba je o tom že i když je svět tvrdej musíš v sobě najít sílu vzdorovat a jít dál, a když věříš tak pak to dokážeš, v textu se to zpívá a melodie tomu dává průraznost. HTF vychutnávka, skvělej rock, ve sloce je Fredie jasně nad věcí a zpívá jak král a refrénu to rozbalí naplno a jak žačne Brian tavit svoje sólo každej kdo poslouchá je už ve varu. ITTWWC-balada. Pohlazení po ruzburácené mysli. | |
27.09.2003 16:36 | Milan |
Skvelé album, které v sobě nese všechny skvělé schopnosti Queen! Na tohmle albu není nejlepší a nejhorší písničky. Všechny jsou na stejné ůrovni. | |
|
12.09.2003 12:06 | Pittrek |
Opat trochu lepsi album,aj ked stale to nie je ono. Radio Ga Ga som kedysi miloval,ale teraz mi hrozne lezie na nervy.I want to break free je skvela live,ale na albume nic moc.Najlepsie asi vychadza HTF | |
![]() ![]() |
21.07.2003 13:52 | šimandl |
zapoměl sem njhorší a nejlepší skladbu.Fantastická je TIU. | |
![]() ![]() |
21.07.2003 13:50 | šimandl |
Toto album je celkem dobrý až na hitovky RGG a IWTBF.Hodně sou ta m syntezátory.prostě queen byly nejlepší v 70.letech. | |
|
04.06.2003 08:42 | Emil |
Tohle je paráda! Začněme popořádku: Radio Ga-Ga je super, vůbec mně nevadí že jsem ho slyšel alespoň stokrát a že se pořád hraje v rádiu. Ten videoklip je taky skvělej. Tear it up. Bezva, parádní, něco jako We Will Rock You. It's a Hard Life je taková oddechovka. Pak je tu Man On The Prowl. Takovej Freddie Elvis. Ujde to. No Machines jsou taky docela dobrý, hlavně ten začátek. I Want To Break Free - bomba, hlavně ten videoklip. Písnička by mohla být trochu delší jako i celé album.Keep Passing The Open Windows, k té není potřeba nic dodávat. Tohle je klasika. Hammer To Fall moc nemusím ale taky není špatná. A nakonec Is This The World We Created? Jo jo, kytara a zpěv - tohle je klasika. | |
|
28.05.2003 18:35 | Ken |
Bomba album. | |
![]() ![]() |
23.05.2003 21:25 | Domi.nick |
Po ADATR asi nejlepší album. Co ten chudák Domča blbne? Co má kdo proti Keep Passing.., nikdy nepochopím. Jedna z pěti nejlepších skladeb Queen. A pak ty milionkrát ohrané a ošuntělé hity, Radio Ga Ga a IWTBF, přesto ale nikdy neomrzí... prostě super. Rocková Tear It Up a trocha rock'n'rollu v podání Man On The Prowl, prostě paráda. Nejhorší dám Hard Life ale je to taky fajn skladba. Tohle aldum prostě nesnáším, až na Radio Ga Ga, Tear It Up, Its A Hard Life, Man On The Prowl, MAchines, I Want To Break Free, Keep Passing The Open Windows, Hammer To Fall a Is This The World We Created? Jen to Hammer To Fall se mi víc líbí na GH2, ale jinak nádherná, řízná a tvrdá skladba. | |
![]() ![]() |
05.05.2003 20:59 | Domča |
FUJ! Jednoznačně nejhorší album Queen. Zvlášť KPTOW, pak taky MOTP a samozřejmě Machines. Jen kvůli HTF a IWTBF dávám víc než 1. | |
![]() ![]() |
26.03.2003 23:39 | Atac |
no, queen sa sice zmenili,ale tento album uz ma fazonu a je celkom dobry. je sice viac poprockovy,ale queen sa uz nehladaju a hraju priame a dobre veci | |
![]() |
15.03.2003 21:41 | Titan |
Pěkný album. Sice některý pasáže jsou nudnější ale jinak je pěkný. | |
|
24.02.2003 19:16 | Zkf |
Další z alb s velkým potenciálem, jen škoda toho malého prostoru zvoleného pro vyjádření. | |
![]() ![]() |
15.02.2003 21:01 | Roman |
IWTBF patri v mem osobnim hodnocenim k peti nej skladbam od Queen a live verze z Wembley je pro me cas od casu vubec nejlepsi skladba.(Porad se to meni) | |
15.02.2003 20:55 | Roman |
Mne teda caste hrani IWTBF a Radia v radiu nevadi.Radio sice moc neposloucham protoze je to ztrata casu radeji si pustim Queen nebo jine kvalitni skupiny ale kdyz tam tyto skladby nekdy zaslechnu tak mi to hned zvedne naladu a jsem rad ze na stanicich ktere obvykle pousteji nejake brecky si vzpomneli na nejvetsi velikany pop music.A navic prave diky temto skladbam muzou Queen pribrat nove fandy.Myslim ze je to nejcastejsi zpusob jak nekteri "konvertuji"ke Queen.A mnoho lidi kteri to poslouchaji si zase vzpomenou na Freddieho a Queen kdyz je poslouchali za mlada coz je dobre ale souhlasim ze by se mohli hrat i jine pisne a daleko casteji tak aby zabrali alespon pulku vysilaciho casu v radiu:-) | |
![]() ![]() |
25.12.2002 18:47 | Libor Šenkýř |
Je to opravdu bombastický.Hned jak jsem to cd dostal rychle jsem si ho šel poslechnout. | |
![]() ![]() |
03.11.2002 10:55 | Arnošt |
Skvělé album. Co dodat? Snad jen to že nevím proč všichni kritizují Radio a IWTBF. Radio je jedna z mých oblíbených. I když IWTBF taky nemusím. Ale že by to byly "rádiový odrhovačky"? To teda nevím. Jinak ITTWWC je totální bomba. It's A Hard Life je taky super. | |
![]() |
11.10.2002 18:48 | Michal |
Super ale fakt super album !!!!!!Exelentní výkony všech členů !Super | |
![]() ![]() |
08.09.2002 17:22 | Jan Tesař |
Prostě bomba | |
![]() |
02.08.2002 14:09 | Martin Kubičík |
Je to excelentní album, na kterém by taky mohla být píseň Thank God It's Christmas. Jinak je naprosto bezvadné. Jasná desítka!!!!!!!!! | |
|
21.06.2002 11:01 | Aleš |
Album má snad všechny druhy hudby kterou Queen hráli.Rockové Tear It Up je podle mě lepší než Hammer To Fall, ale stejně je skvělý.Radio Ga Ga s Machines maj sound a obsahem textu mi připomíná vynikající Is This The World We Created?Divím se že se nedostala do Greatest Hits.Hard Live, kde Freddie už ví že má AIDS je nádherně propracovaná a stejně tak I Want To Break Free.Man On The Prowl připomíná Crazy Little Thing Called Love.Možná že Keep Passing The Open Windows je slabší, ale určitě je taky skvělá.Souhlasím s názorem kolegy že skladeb mohlo být víc, ale stejně to vůbec nevadí. | |
![]() |
31.05.2002 12:05 | Darwan |
O této desce platí - co píseň, to pojem. Dobrá práce! Jak by jistě napsali laciní hudební kritici: "Každý si tu přijde na své.", já jim musím vyjímečně dát za pravdu, Works je opravdu podařeným dílkem (jsou to přece Queeni, nebo ne?). Kromě klasiky, která se později objeví na Greatest Hits II (Radio Ga Ga, I Want To Break Free, ...) jsou tu další neméně pozoruhodné písně - Tear It Up mi lehce připomíná nehasnoucí We Will Rock You, parádní jsou řízné Machines a uvolněné Keep Passing..., stejně jako čas džajvu a raného rock´n ´rollu připomínající Man On The Prowl. Queen nadále zůstává na vrcholu (už dost dlouho... a dlouho zůstane)! | |
![]() |
09.05.2002 02:50 | Martin Misota |
Libor to vystihl presne. A video k IWTBF: jak rika Alex "Roger tam vypada jako Stepanka Hanicincova za mlada" ... ha ha | |
![]() |
09.01.2002 11:37 | Libor |
Je to slusne album, i kdyz obsahuje nekolik 'radiovych odrhovacek' jako Radio Ga Ga nebo I Want To Break Free. Pro IWTBF jednoznacne boduje video, ktere je snad tim nejlepsim, ktere existuje. Naladu zvedne 100%. Hard Life je o zivote, s klasickymi nastroji, skvelym solem, proste od Queen kazdou notou. Jake by Is This The World... bylo, kdyby se neztratil ten pianovy doprovod muzeme jen snit. Nemusim Hammer To Fall, ackoliv ten kytarovy riff je dobry, ale i samotny klip je jednim z nejhorsich. Narozdil od I Go Crazy, ktera je opravdu crazy, ale libi se mi vic nez HTF. Machines obsahuje celkem vzacny vokalni duet Briana a Freddieho ('It's the machinnnnn wooorld' v uvodu). | |
|
31.12.2001 11:49 | Filip Kouba |
V dnešní době je to asi moje nejoblíbenější album. Možná ještě společně s Innuendo, Jazz a Night at the opera. Není zde jediná písnička, která by se mi nelíbila. Zvláště v oblibě mám: Man on the prowl - i v diskotékových 80-ých letech udělali rocknrolovou píseň Machines [or back to humans] - fantastická písnička, skvělý zvuk Brianovi kytary, Zpěv je na jedničku, výborný konec: livin in a new world thinkin in a past...machine world, It's a machine world Keep passing the open windows - další moje oblíbená písnička. Moc se mi líbí ten pianový part a zpěv Is this the world we created...? - jedna z nejlepších písniček od queen. Výborná kytara. Marně se ji už dva roky snažím hrát přesně jako Brian. Ty tabulatory, co sou k ni k dostaní na webu sou k ničemu. O písních jako hardlife, Radio GaGa, I want to break free nemá smysl psát. Každý je zná. Jako mínus shledávám, že je album poněkud krátké. Mohlo by být víc písniček. Ale co... I tak je to velmi povedené | |
|